Gyakran Ismételt Kérdések
HOGYAN VÁLASSZUK KI A TERMÉKET?
Keressen akár erotikus vagy hétkönapi alsóneműt, felső ruházatot, fürdőruhát, harisnyát vagy más kiegészítőket, a SecretAvenue.hu weboldalának különböző menüpontjai alatt biztosan megtalálja a megfelelő modelleket. Az erotikus alsónemű kínálatot különböző kategóriákba soroltuk (korzetek, szettek, harisnyák). Az alsónemű két nagy csoportra oszlik – melltartókra és bugyikra. A felső ruházatot terméktípusok alapján osztottuk tovább (ruhák, nadrágok,...). Ezen termékeket tovább specifikáltuk, ami alapján könnyedén megkeresheti a helyes nagyságot, színt és árkategóriát.
HOGYAN HELYEZZEM BE A TERMÉKET KOSARAMBA?
Ha ki tetszett választani a kívánt terméket, elég kiválasztani a kívánt színt és a megfelelő méretet majd pedig a terméket a kosárba helyezni. Ezek után megjelenik Önnek a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani ill. a kosárba más terméket is behelyezni.
HOGYAN FEJEZZEM BE RENDELÉSÉMET?
A rendelés befejezéséhez elég kitölteni az üres mezőket, vagyis az Ön adatait - a nevét, címét, telefonszámát és a kézbesítési címet. Ezek után ki kell választani a fizetési módot, majd pedig beklikkelni, hogy elfogadja a vásárlási feltételeket. A rendelés befejezéséhez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink több előnyt élvezhetnek. Például a regisztrált vásárlónk figyelheti a rendelés menetét, megnézheti az előző rendeléseit ráadásul a többszöri vásárlásnál már nem kell újra és újra kitöltenie a személyes adatokat, így felgyorsul a rendelés időtartama.
HOGYAN TUDOM MEG, RENDELÉSEM MEGÉRKEZETT-E ÖNÖKHÖZ?
A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett Önnek az e-mail fiókjába ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítsen minket (emailben [email protected] vagy telefonon +36 1 701 2755 munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között).
Ha regisztrált vásárlónk, akkor rendelését ellenőrizheti a fiókjában is: Fiókom – Rendeléseim.
MEGRENDELÉSEM SZÉTVÁLASZTHATÓ? ILLETVE MIT JELENT A MEGRENDELÉS SZÉTVÁLASZTÁSA?
Egy megrendelés kézbesítéséért mindig csak egyszer fog fizetni, tekintet nélkül arra, hogy mi arra kényszerülünk, hogy megrendelését szétválasszuk (pl. a termék előre nem látható kiesése miatt, ha vásárlónk úgy dönt egy vagy több terméket mégsem kíván kézbesíteni, stb.). Ugyanígy Önnek, mint ügyfelünknek, lehetősége van arra, hogy az egy megrendelésből származó termékeket külömböző címekre kézbesítsük.
MENNYI E-MAILT FOGOK KAPNI RENDELÉSEMRŐL?
A rendelésével kapcsolatosan a következő e-maileket fogjuk Önnek küldeni:
1. e-mail „ Rendelés visszaigazolás „ – mindjárt a rendelése megérkezése után.
2. e-mail „ Számla értesítés a ... rendeléshez“ – a rendelése becsomagolása ill. expedálása napján küldjük. Ezután küldeménye rendelésével futárszolgálatunkkal 2 napon belül kézbesítve lesz. A mailhez csatolva megtalálja a megrendeléséről kiállított számlát is.
MENNYI IDEIG TART A RENDELÉSEM KÉZBESÍTÉSE?
Megrendelését mindig a lehető leggyorsabban dolgozzuk fel. Általában 7 napot vesz igénybe és nem kellene túllépnie a 30 napot. A konkrét áru kézbesítési idejét a méret kiválasztásánál ellenőrizheti le – a rendszer automatikusan megmutatja hány napon vagy órán belül szállítható. Számlaszámunkra való átutalás esetén, megrendelését a teljes számlázott összeg jóváírása után kézbesítjük..
HOGYAN TÖRÖLHETEM RENDELÉSEMET?
Ha időközben meggondolta magát és rendelése még nem lett expedálva , akkor rendelésében bármelyik terméket törölheti ill. törölheti az egész rendelését. A rendelés törlését kérheti:
- telefonon a +36 1 701 2755 számon (munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között)
- e-mailben az [email protected] címen.
MILYEN TELEFONSZÁMON ÉRHETEM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUKAT?
Ha bármilyen kérdése van rendelésével kapcsolatosan, vagy akár szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, nyugodtan hívhatja ügyfélszolgálatunkat a
- +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között.
- Felkeresheti ügyfélszolgálatunkat e-mailben is: [email protected].
MILYEN ELŐNYEI VANNAK A REGISZTRÁCIÓNAK?
A rendelés elkészítéséshez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink a következő előnyöket élvezhetik:
A rendelés menetének figyelése – a rendelés elkészítése után online figyelhető a menete. Minden rendelésnek fel van tüntetve a száma, állapota és az összes rendelt termék. Ezek az információk jól jönnek, ha véletlenül kitörli valamelyik e-mailjét rendeléséről.
Az előző rendelések – a fiókjában megtalálja előző rendeléseit, így bármikor megnézheti őket.
A rendelés leegyszerűsítése – a többszöri rendelésnél nem kell mindig újra és újra kitölteni a személyes adatokat. Ezek a személyes adatok bármikor átírhatóak.
Kedvezmények és újdonságok – a regisztrált ügyfeleink informálva vannak az újdonságainkról és kedvezményeinkről mailben.
MIT TEGYEK, HA ELFELEJTETTEM A JELENTKEZÉSI NEVEM VAGY A JELSZAVAMAT?
Ha elfelejtette jelentkezési nevét vagy jelszavát újra kigenerálhatja a regisztrált e-mail cím segítségével ITT. Írja be e-mail címét a mezőbe és küldünk Önnek egy e-mail az instrukciókkal.
HOGYAN FIZETHETEM KI A MEGRENDELÉS ÖSSZEGÉT?
Megrenedeléséért következő képpen fizethet:
Fizethet közvetlenül a futárnak a termék átvételénél /utánvétel/
Ebben az esetben elég, ha előkészíti a pénzt, amint megkapja az információs e-mailt arról, hogy megrendelését elküldtük. A csomagküldő szolgálat kézbesíti Önnek a megrendelt árut az elkövetkező két munkanap valamelyikén.
A futárnál nem lehetséges bankkártyával, más kártyával vagy kedvezmény kuponnal való fizetés.
A terméket kényelmesen kifizetheti átutalással vagy készpénz betéttel a bankban
10800007-20000000-15640006, számlatulajdonos neve United Fashion Group, közleményként kérjük adja meg a megrendelés számát.
Ha kérdése merülne fel, ne habozzon és értesítsen minket telefon vagy e-mail segítségével.
- Tel: +36 1 701 2755
- E-mail: [email protected]
FIZETHETEK A FUTÁRNAK KÁRTYÁVAL?
Sajnos a futárnak csak készpénzben lehet kifizetni a rendelés összegét.
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG?
Ha a rendelés összege meghaladja a 15990,- Ft-ot, a szállítás ingyenes. Viszont 15990 Ft-os rendelés alatt a szállítási költség 1490,- Ft.
MILYEN SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK VANNAK?
GLS Hungary Kft. futárszolgálat
A biztonságos és gyors kézbesítés érdekében a GLS Hungary Kft. futárszolgálat szolgáltatásait használjuk ki.
A küldemény kézbesítése előtt mailben informáljuk ügyfeleinket.
A küldemény többnyire 2 munkanapon belül van kézbesítve.
MILYEN CÍMRE TUDNAK KÉZBESÍTENI?
Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelése bárhova lehet kézbesítve – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.
SZERETNÉM MEGVÁLTOZTATNI A KÉZBESÍTÉSI CÍMET. MIT TEGYEK?
Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:
- telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben [email protected].
A KÜLDEMÉNYEM EXPEDÁLVA LETT, DE SAJNOS MÉG MINDIG NEM ÉRKEZETT MEG – MIT TEGYEK?
A küldemény kézbesítése úgy 2 munkanapon belül történik a rendelése expedációja után az Ön által megadott címre. Ha a harmadik munkanapon sem lesz küldeménye kézbesítve, akkor kérem informáljon minket és mi szívesen kiderítjük küldeménye épp hol tartózkodik. Keressen fel minket :
- telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben [email protected].
MI TÖRTÉNIK, HA A KÜLDEMÉNYT NEM SIKERÜLT ÁTVENNEM?
Néha megtörténik, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.
Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 2-szer próbálja ( 2 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig póstaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket :
- telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben [email protected].
MIT TEGYEK, HA SZERETNÉM KICSERÉLNI A RENDELT TERMÉKET?
A sértetlen, viseletlen terméket eredeti csomagolásával együtt kicserélheti a kézbesítéstől számított 30 napon belül egy másik termékre. A lábbelit tanácsoljuk kizárólag otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit.
Az árucsere és új áruk foglalásának igénylését az online termékcsere és visszaküldés szolgáltatáson keresztül szükséges leadni:
- Töltse ki az Online űrlapot, amelyben kiválasztja a kérelem típusát Árucsere.
- Jelölje meg a cserélendő termékeket és adja meg a csere okát.
- Írja be az online foglalás számát - az új megrendelést, amelyben lefoglalta a csereterméket.
- Adja meg a bankszámlaszámát.
- A kitöltött kérelem alapján kísérőlevél generálódik a termék cseréhez.
- Csomagolja be a nem kívánt terméket a kinyomtatott kísérőlevéllel együtt, és küldje el a következő címre:
Csomag:
United Fashion Group s.r.o.
Révai Miklós u.8, Győr, CST.3, 9002
Levél:
United Fashion Group s.r.o.
Győr, Pf. 219, 9002
Ha nincs lehetősége a kísérőlevél kinyomtatására, akkor a megrendelés kézbesítésekor kapott kézbesítési bizonylatot vagy számlát helyezze a csomagba , amelyre feltünteti a kérelem számát (RMA ID). Ennek a kérelemnek a számát az online űrlap kitöltése után kapja meg. Küldje el a terméket a kísérőlevéllel vagy számlával együtt ajánlott levélként vagy csomagként közvetlenül a megadott címre. Kérjük ne küldje a csomagot utánvéttel, mivel sajnos nem tudjuk átvenni.
Termékcsere esetén nem számolunk fel Önnek futárdíjat. A csereterméket ingyenes szállítással kézbesítjük Önnek. Az új termékhez kapott számlán a termék teljes árát tüntetjük fel.
Különbözet esetén az összeget a kézbesítésnél a futárnak szükséges kifizetni. Fennmaradó összeg esetén a különbözetet visszafizetjük Önnek. Amennyiben ugyanazt a terméket szeretné cserélni más méretre, az eredeti rendelésnél fennálló árfeltételek érvényesek. Vagyis ha a termék ára időközben megváltozik, nem fogjuk kiszámlázni vagy visszafizetni a különbözetet Önnek. Amennyiben szeretné, a csereterméket az aktuális áron is megrendelheti. Ebben az esetben azonban a visszaküldött termék árát kell visszaigényelnie.
A termékcsere feldolgozásáról e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni, ill. a kérelem állapotát közvetlenül az Online termékcsere ás visszaküldés szolgáltatásban követheti.
Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék cseréjével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
vagy mailben: [email protected].
MIT TEGYEK, HA VISSZA SZERETNÉM KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?
A terméket, amely nem felel meg Önnek visszaküldheti nekünk az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számítva 30 napon belül. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél a terméken ne látszódjon a viselés jele.
A terméket visszaküldheti (szerződéstől való elállás) az online termékcsere és visszaküldés szolgáltatáson keresztül. A visszaküldés menete:
- Töltse ki az online űrlapot, amelyben a termékcserét választja mint kérelem típus.
- Jelölje meg a visszaküldendő termékeket, és adja meg a visszaküldés okát - ha a felajánlott okok egyike sem felel meg Önnek, vagy nem kívánja megadni az áru visszaszállításának okát, akkor indoklás nélküli lehetőséget választja.
- Írja be az online foglalás számát - az új megrendelést, amelyben lefoglalta a pótterméket.
- Adja meg a bankszámlaszámot.
- A kitöltött kérelem alapján kísérőlevél generálódik a termék visszaküldéséhez.
- A kinyomtatott kísérőlevelet csomagolja be a nem kívánt termékkel és küldje el a következő címre:
Csomag:
United Fashion Group s.r.o.
Révai Miklós u.8, Győr, CST.3, 9002
Levél:
United Fashion Group s.r.o.
Győr, Pf. 219, 9002
Miután megkaptuk a csomagját, a lehető leghamarabb visszaküldjük Önnek a pénzt, de legkésőbb 14 napon belül. A kérelem feldolgozásáról e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni, ill. a kérelem állapotát közvetlenül az Online termékcsere ás visszaküldés szolgáltatásban követheti.
Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék visszaküldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
vagy mailben: [email protected].
MI AZ ONLINE TERMEKCSERE ÉS VISSYAKÜLDÉS?
Az online csere és visszaküldés egyszerű módja az online űrlapon keresztül a termékcsere, termék visszaküldése (a szerződéstől való elállás) vagy reklamáció benyújtására. Az előre kinyomtatott űrlap hosszadalmas kitöltése nélkül kiválaszthatja az Önnek megfelelő szolgáltatást, rákattint a visszaküldendő termékekre, és az árut a csomagban található kísérőlevéllel együtt elküldi a címünkre.
Az online csere és a visszaküldés előnyei:
- Egyszerű módja a regisztrációnak és a visszaküldendő termékek kiválasztásának. Az e-mail és a rendelési szám (egyéni azonosító jel a számlán) alapján a rendszer megmutatja az összes megrendelt és már elküldött terméket az adott megrendelésben. Egyszerűen megjelöli azokat, amelyeket vissza fog küldeni.
- Minden egy helyen. Az online űrlapon a visszaküldött árukkal és bankszámlával kapcsolatos információk mellett üzenetet vagy fényképes dokumentációt is hagyhat nekünk a sérült árukról.
- Cseretermék azonnali lefoglalása. A létrehozott foglalásnak köszönhetően nem fordulhat elő, hogy az Önt érdeklő cserélni kívánt termék elfogy a készletünkről, amíg a csomag megérkezik Öntől.
- A kérelem állapotának figyelemmel kísérése. A kérés feldolgozása utáni e-mail értesítések mellett az online szolgáltatásban figyelemmel kísérheti a kérések feldolgozásának előrehaladását.
Milyen állapotban van az Ön kérelme?
Új - megkaptuk online kérelmét.
Fogadott - megkaptuk a csomagot és ellenőriztük a visszaküldött árut. Megkérjük Önt a teljes feldolgozás türelmére, általában néhány napba telik a kérelem feldolgozása.
Folyamatban van - intenzíven dolgozunk az Ön kérelmén, és közvetlenül a befejezés előtt van.
Elkészült - feldolgoztuk a kérelmét.
MIT TEGYEK, HA REKLAMÁLNI SZERETNÉM A RENDELT TERMÉKET?
A 24 hónapos jótállási idő a Secretavenue.hu webhelyen vásárolt árukra vonatkozik. Minden termékhez tartozik egy számla, amely garancialevélként szolgál.
Az áruk reklamációját az Online Csere és Visszaküldés szolgáltatásunkon keresztül igényelheti.
Reklamációs eljárás:
- Töltse ki az online űrlapot, amelyben kiválasztja a kérelem reklamáció típusát.
- Megjelöli azokat a termékeket, amelyekre reklamációt kíván tenni, és megadja a reklamáció okát, valamint az igényelt hiba részletes leírását vagy a fénykép fényképes dokumentációját.
- Adjon meg egy bankszámlaszámot.
- A kitöltött online kérelem alapján a reklamációhoz kísérőlevél készül.
- Küldje el nekünk a reklamációra szánt árukat sértetlen állapotba, a nyomtatott kísérőlevéllel együtt a következő címre:
Csomag:
United Fashion Group s.r.o.
Révai Miklós u.8, Győr, CST.3, 9002
Levél:
United Fashion Group s.r.o.
Győr, Pf. 219, 9002
Ha nincs lehetősége kísérőlevél nyomtatására, helyezze be a megrendelés kézbesítésekor kapott kézbesítési bizonylatot vagy számlát, amelybe beírja az alkalmazás számát (RMA ID). Az online űrlap kitöltése után megkapja ennek a kérelemnek a számát.
Küldje el a csomagok az áruval és a kísérőlevéllel vagy számlával ajánlott levélként vagy csomagként közvetlenül a megadott címre. A csomagot kérjük kizárólag a Magyar Postán keresztül visszaküldeni. Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó.
A kérelem kezeléséről azonnal annak feldolgozását követően tájékoztatjuk Önt, amely a lehető leghamarabb megtörténik, ha szükséges, legkésőbb 30 napon belül felméri az igényelt áruk állapotának felmérését.
A TERMÉK CSERÉJÉNÉL FIZETNEM KELL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET?
Nem, a termék cseréjénél a cseretermék szállítási díja ingyenes.
MIT KELL TUDNI A FIZETÉSRŐL ILLETVE A PÉNZVISSZAFIZETÉSRŐL A TERMÉK CSERÉJE VAGY VISSZAKÜLDÉSE ESETÉN?
Termék visszaküldése:
A visszaküldött termék vételárát kérelme feldolgozását követően a lehető legrövidebb időn belül elküldjük, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.
Termék cseréje:
A termék cseréjénél az alábbi lehetőségek merülnek fel:
- a cseretermék ára megegyezik a visszaküldött termék árával – ebben az esetben nem fizet semmit, a csereterméket csupán átveszi a futártól.
- a cseretermék ára magasabb mint a visszaküldött termék ára – a csomag átvételénél a különbözetet szükséges kifizetni a futárnak.
- cseretermék ára alacsonyabb mint a visszaküldött termék ára – a különbözetet visszafizetjük Önnek.
MEDDIG KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET CSERÉRE?
A SecretAvenue.hu-n rendelt sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti cserére.
HOVA KÜLDJEM VISSZA A TERMÉKET, MELLYEL NEM VAGYOK MEGELÉGEDVE?
A terméket, amelyet vissza szeretne küldeni, vagy kicserélni, kérjük, küldje el a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó). A termék visszaküldése, illetve cseréje esetén felhasználhatja űrlapunkat, amely megtalálható a csomagjában, vagy letöltheti ITT. Csomagja, illetve rendelése gyors és egyértelmű beazonosítása érdekében javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot a csomaggal együtt küldje nekünk vissza.
MIT TEGYEK, HA A NEM MEGFELELŐ TERMÉK LETT KÉZBESÍTVE VAGY HA HIÁNYZIK VALAMELYIK TERMÉK?
Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük informáljon minket:
- telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben: [email protected].
HOGYAN SZEREZHETEK AJÁNDÉK- ILL. KEDVEZMÉNYES-UTALVÁNYT?
Ajándékutalványt vásárolhat nálunk 5000 Ft, 10.000 Ft és 20.000 Ft-os értékben. Természetesen ajándékutalványt szerezhet nálunk marketinges ill. más társasági akcióinkon. Ha szeretne rendszeresen kapni tőlünk mailben információt az épp aktuális kedvezményekről ill. akcióinkról, elég oldalunkon regisztrálni és feliratkozni a hírlevelünkre.
HOGYAN VÁSÁROLJAM LE AZ AJÁNDÉK- ILL. KEDVEZMÉNYES-UTALVÁNYT?
Ha szeretné ajándékutalványát vagy kedvezményutalványát felhasználni ill. levásárolni rendelésében, akkor a rendelés készítésekor írja be az utalvány kódját az üres „ Kedvezmény kupon” alatti mezőbe a bevásárlókosarában.
Ha nem sikerül a kód behelyezése ill. elfogadása, nyugodtan forduljon hozzánk:
- telefonon a +36 1 701 2755 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben: [email protected].
A csomag átvételénél nem lehetséges ajándékutalvánnyal fizetni, csakis készpénzzel.
LEHETSÉGES EGY RENDELÉSBEN TÖBB AJÁNDÉKUTALVÁNYT IS FELHASZNÁLNI?
Egy rendelésben csak 1 darab ajándékutalványt vagy kedvezményutalványt lehet felhasználni.